Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Sherin Elyasir - 15 mars 2012 20:08

Heej(: .Vet det var länge sedan jag inte bloggade har inte suttit  vid datorn på 5 dagar det är därför jag inte har hunnit blogg. kan berätta lite kort om måndag och tisdag,onsdag och idag . I måndags  var jag på andys det var jätte kul var där med aktivitetshuset . Vi cyklade dit . vi åkte **rutschikanor** (stav) och lekte/körde plätt vi hållde på med Hussein Hihi. Tisdag 13/3 Då var vi ute och spelade fotboll med Emil och mina syskon i dagiset men vi fick inte vara där så vi gick till vilanskolan och spelade fotboll där iställe. Jag va också hemma hos Lilja Dania var också där vi spelade lite piano (pianolåten every night in my dreams) Sedan cyklade jag hem åt mat och spelade fotboll. Onsdag 14/3 Då var jag på träningen ganska jobbig träning. vi var bara 6 stycken personer  så de blev ännu jobbigare ! (: . Idag så var jag i aktivitetshuset vi bakade muffins jätte gott. Sedan spelade jag kulor med mina vänner  sen gick vi till kulan jag spelade fottboll med Min bästa bästis Eliana och kaltrina var också där. Jag och jasmin lärde dem lite koran och klockan 19:00 gick vi hem vi åt mat och nu bloggar jag och chattar med Eliana

////sherinelyasir<3

Presentation

hej jag heter sherin elyasir och jag är tolv år gammal jag gillar att spela handboll och vara med kompisar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards