Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Har inte haft tid att blogga på länge!!! );

Av Sherin Elyasir - 22 mars 2012 20:14

Hej Vet det var länge sedan jag inte bloggade men har inte haft tid. men nu får jag skärpa mig och blogga varje dag på lördag har jag match i lund det kommer att bli kul. Det är första gången jag spelar match eftersom jag är ny. Idag var jag i skolan som vanligt. vi hade So/No,En,bibliotek m.m..På ratsen spelade vi kula jag vann ganska många kulor idag! Efter skolan så ringde jag hem till mamma och frågade henne om jag fick vara ute och leka med mina vänner och jag fick. Vi lekte kråkan kickade lite boll. Efter det åkte jag och  farbrors fru och hennes barn till Tivoliparken. Mina kusiner köpte kul- glass från forn stugan. Vi hade med oss fika till tivoliparken muffins äppelkaka och dricka jag åt bara äppelkaka för att skulle äta mat när jag kom hem. När jag kom hem åt jag mat,duschade  och lekte lite med min syrras barn. Nadin är 2 år och Celine är 1 år gammal.Nu bloggar jag och gör   läxan till imorgon//sherinelyasir<3  Här kommer det en bild på mig lite konstig bild men det får duga ! :O .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sherin Elyasir - 19 maj 2012 19:29


  Hej  äntligen så har jag börkjat blogga igen . Idag var jag i ivö med familjen vi grillade fikade och sånt. Vi tände en brasa . Det var jätte kul. Snart ska jag  rita . snart ska jag fortsätta med min teckning det kommer några bilder som jag har ri...

Av Sherin Elyasir - 2 april 2012 18:42

Hejsan det var länge sedan jag bloggade har inte orkat och har uinte suttit vid datorn så kycket.  ska berätta lite kort om lördag då hade vi match mot skurup vi vann med 22-7 . Idag har jag inte gjort så mycket men just nu är min kusin hemma hos oss...

Av Sherin Elyasir - 24 mars 2012 21:29

Hejsan!!                 Idag så hade vi match mot lugi i  Lund vi förlorade med 13-3 . Domaren  hejade på det andra laget så han dömde inte RÄTT det var typ 4 gånger övertramp men domaren sa inget!!!!! På vägen hem åkte jag med Emma Åstedt . När j...

Av Sherin Elyasir - 23 mars 2012 20:20

Hejsan!! idag så passade jag på och ta ut celine för att det var fint väder . Vi var ute i gården i en timma. Celine var jätte duktig så jg köpte till henne en klubba och uggumi. sedan giick vi hem . När jag gick hem så var klocka typ fyra.  Jag åt m...

Av Sherin Elyasir - 22 mars 2012 20:52


Hej Vet det var länge sedan jag inte bloggade men har inte haft tid. men nu får jag skärpa mig och blogga varje dag på lördag har jag match i lund det kommer att bli kul. Det är första gången jag spelar match eftersom jag är ny. Idag var jag i skolan...

Presentation

hej jag heter sherin elyasir och jag är tolv år gammal jag gillar att spela handboll och vara med kompisar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards